Malvazija – osvaja karakterom

Usluge: Razvoj brend identiteta. Razvoj ambalaže i pakovanja. Copy. Kampanja.

Klijent: 13. jul Plantaže

Sunce, more, leto, malvazija… Novitet Plantaža svakako će iznenaditi mnoge. Ne samo kao dokaz ogromne fleksibilnosti jedne kompanije čija ostala vrhunska vina teže prepoznatljivom stilu tradicije, već i onim što će zateći u boci.

BlackBox zadatak bio je da se ovim vinom ponudi potpuno drugačiji brend identitet i komunikaciju sa tržištem u odnosu na postojeće identitete koji su do sad izašli iz kompanije.
Inspiracija je stigla od veselih boja, šarenog, toplog, razigranog leta sa najromantičnijim zalaskom…
Iz ovog pristupa razvila se komunikacija sa ključnom porukom brenda koji ima poseban brand story. Crnogorska Malvazija: “Novi karakter leta”.
Poseban utisak pojačan je finalnom produkcijom, izborom specifičnih materijala i tehnike u procesu štampe.