Novi imidž Jekoderma

Usluge: Kreativni i komunikacioni koncept kampanje. Dizajn menadžment.

Klijent: Galenika a.d.

Dobro poznati proizvod Jekoderm za negu i regeneraciju kože kompanije Galenika a.d. prisutan je na tržištu preko 65 godina. Ovog leta dobio je novi vizuelni i komunikacioni imidž.

Zadatak BlackBox tima bio je razvoj kreativnog i komunikacionog koncepta predstavljanja proizvoda za outdoor i digital kampanju. Cilj kampanje bio je da kod korisnika razvijemo jasnu asocijaciju da je Jekoderm uvek u funkciji rešenja, kroz isticanje njegove upotrebne vrednosti u različitim situacijama kao i dugotrajne prisutnosti na tržištu (preko šest decenija).
PRISTUP: Holistički i moderan. Jasna komunikacija ka ciljnim grupama o funkcionalnoj upotrebi i vrednosti samog proizvoda (brenda). INSPIRACIJA: Situacije u kojima se proizvod koristi. KONCEPT: Vizuelno i komunikaciono konzistentna / povezana rešenja. Pet različitih kolokvijalnih poruka koje direktno asociraju moguće situacije za upotrebu proizvoda.