Projekat

Capital Summit Belgrade 2015


Klijent

NALED


Zadatak agencije bio je razvoj vizuelnog identiteta događaja Capital Summit 2015 u organizaciji NALED-a i grada Beograda. Razvoj vizuelnog identiteta trebalo je da posluži kao platforma koja će upotpuniti pozitivnu percepciju o lokaciji u svesti opšte, poslovne javnosti, kao i samih učesnika Summit-a. Vizuelizacija i razvoj identiteta Capital Summit-a bio je inspirisan vetrenjačama, kao i toplim bojama. Navedeni oblici simbolizuju dinamičnost i pokretljivost što predstavlja ujedno i Beograd kao jedan dinamičan, otvoren, inovativan i odgovoran grad. Vizuelni identitet smo primenili na različite vidove komunikacije kao što su brendiranje prostora - Sava Centra i mnogobrojne promotivne materijale. Vesele koloritne šare koje su unele dinamiku i otvorenost, prožimaju se kroz sve komunikaciono vizuelne elemente. Konceptualni signage omogućio je lakše kretanje i raspoređivanje učesnika u Sava Centru, a poseban akcenat bio je na izgledu i set up-u konferencijske sale u kojoj je održana glavna panel diskusija.


< nazad