Šaka puna ukusa

Usluge: Analiza tržišta. Kreativni koncept. Naming. Brend identitet. Brand Strategija. Brend pozicioniranje. Razvoj pakovanja. Dizajn menadžemnt. Komunikacija. BTL strategija. Digitalna strategija. Digital. Social Media i Content Management. Influencer marketing.

Klijent: Vandrunen Farms Evropa

Handful je niskokaloričan snack od čistog voća, proizveden putem specijalne tehnološke metode – liofilizacije. Može se konzumirati u svako doba dana na bezbroj načina. Uz Handful priprema obroka ili užine postaje inspirativna i jednostavnija, raspoloženje bolje, a životne navike zdravije jer je 100% prirodan, bez dodatih šećera,bez veštačkih bojai bezglutena.

Zadatak BlackBox tima bio je da razvije brend srategiju nove voćne grickalice, izvrši analizu tržišta i konkurencije u oblasti zdravijih snack-ova, a potom sprovede analizu potencijalnih ukusa koji će se pojaviti na tržištu – kroz fokus grupe potrošača i targetirane ciljne grupe. Na osnovu dobijenih rezultata razvijen je brend identitet, osmišljen naziv proizvoda “HANDFUL”,  razvijena strateško komunikaciona platforma za pet različitih ukusa, BTL strategija, postavljeni su online i offline komunikacioni kanali i implementirana digitalna strtegija, kroz Handful vrednosti i kontinuirani content management putem varijacija osnovne poruke: „Šaka puna ukusa“.